Comisia Municipală de Urbanism şi Amenajare a Teritoriului reprezinta un organism consultativ si de avizare în a carui componenta sunt inclusi specialişti, reprezentanţi ai executivului Primariei şi ai unor instituţii (conform art. 37 din Legea 350 din 2001 privind amenajarea teritoriului şi urbanismul republicată şi conform Legii 50 din 1991 privind autorizarea lucrărilor de construire, republicată cu toate modificările şi completările ulterioare) care au fost abilitaţi în acordarea de avize sau acorduri privind intervenţiile urbanistice şi construcţiile ce urmeaza a se realiza în conformitate cu prevederile legale.
Comisia funcţionează în baza unui Regulament aprobat de Consiliul Local al Municipiului Oradea. Membrii Comisiei sunt nominalizaţi anual prin Hotărâre de Consiliu Local al Muncipiului Oradea, în urma propunerilor realizate de instituţii şi organizaţii de specialitate de pe plan local.
Cei interesaţi pot consulta informatii de pe www.oradea.ro sau documentul ataşat pentru detalii privind Regulamentul Comisiei Municipale de Urbanism şi Amenajare a Teritoriului, valabil pentru anul 2012.
Fişier ataşat: